kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

aku sukakan kau la bodoh !!

enaugh !! i cant do this anymore. ewahh. speaking pulak..
by t way, im a very a good speaker okay. spm dulu english A mari.hahaha. riak pulakk.
orite. straight to the point..
sejak2 kenal kau. dalam tempoh yg singkat. 
seriously i can feel that im really2 love you.
tapi tu lah..orang cantik macam kau. pastu muka tanak komersial pulak..
konfem2 org lain pon nak kan..
no wonderlah kau xrasa apa2 kat aku..?
then sampai kiamat la aku xkan bgtau yg aku suka kat kau. haihh
entah laa. x boleh tengok dia buat macam tu. jelezzz sungguh..
but its okay..hopefully you happy dgn your choice. 
and i will never text you again. bye2..=)

okey skang kita cerita pulak pasal petang semalam.
hang out kat tasik bandar darul aman n shooting lagi..
eh mickey ! muka jangan nak happy sangat boleh. 
aku tahu kau da lama nak bgamba ngn aku an ?
dlm kelas pon da pandai nak malu2 dah skrg. huhh



uppss !! my bad . awek tasik. yg baju putih tu hawt okay . haha 

cewahh zul ! jangan nak bajet star. team hang xpenah beat team aku lg taw.
practice lah kaw2 oke. hahaha

oke lah. nak bercuti selama dua hari daripada berblogging. *eh dua hari je ??  
cukup la tu kan. haha
nak betulkan mood yang tengah bercelaru nie.
c yaa !



1 ulasan:

The Capital D'story said...

wahh suka kt bdk mana??xshare ngan i pon no..ish3x...xpa2;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap