kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

bagi saya mike tompkins lah terhebat. =)

;) ;)
mike oh mike, serius kau hebat. walaupun aksi kau nie nampak macam bodoh. entah berapa liter air liur kau tersembur kat microphone tuh. tapi mmg stylo abes. best kalo bleh jd mcmkau..berbakat besar gitu. kau xperlukan muzik pon untuk menyanyi. suara dan mulut sahaja sudah mencukupi. Best betol kalo bleh jd macam kau kan. xpayah susah2 belajar main alat muzik bagai. Keep it up brader. aku akan ikut setiap perkembangan kau kat youtube. (subscribe)
*walaupun kau xkenal sapa aku.


1 ulasan:

mira_nas said...

hehe..seseorang tu ada charming point tersendiri.. tak semestinya macam orang lain.. macam mike ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap