kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

minum petang untuk hilangkan stress

hari nie diri rasa zero sangat. xtahu camna nak cakap. tuhan saja yang tau.
setiap masa aku jerit sambil menyanyi.
*baby are you down down down. haha
tapi masih lagi ada masa untuk bersama kawan2.
minum bersama rakan2 di warung pak mail
main sebat je nama warung tuh. =)
actually kami bertiga sahaja. sbb malas nak ajak ramai2
takut2 bleh menambahkan kekusutan kepala yg tgh berkecamuk nie.
so ak ajak org yg betol2 leh faham perasaan aku.

enif !! siyes kau kawan aku yang paling kiut .

nie pulak fazli. walaupun hang lagi muda dari aku. org tetap akan cakap aku adik hang.
xpaham sungguh haku.

yeahh ! yellow tuning gitu. ini la boy yang jiwa tgh koyak rabak tu.
cehh..bajet muka sedeh je. haha
mampu minum teh o ais je. xcukup bajet sbb mggu nie x balik kg.

harap2 hari yang akan datang lebih baik dari hari ini. insyaAllah!

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap