kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

uhh panas

makin lama makin gelap kulit aku.
dah la mmg gelap da kan.
melampau2 da suhu kt utara nie aku rasa.
hampir2 42 darjah selsius.*wahh maen sebat je aku
pukul 5 ptg pon still rasa mcm 12 tgh hari. 
mmg global warming. xpenah ak rasa panas camni sejak 20 taon ak idop*chewahh.
dehydrate tubuh aku. 1 hari paling kurg 10 gelas aku minum. puas kencing beb.haha
panas!!
perlukan sunglass untuk ke luar.
tengah buat muka teruk sngat. ;D

tgk kawan saya. 
walaupun keadaaan sangat panas.rojak tetap dihati.
mmg cool...

nasihat kepada anda. panas camni jgn la slalu kuar sngt
dikuatiri hitam kulit anda.
dan pastikan anda minum air yg secukupnya. =)

1 ulasan:

safiah rohaizah said...

kedah memang panas ! sampai demam cek pi sane .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap