kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

bersawang~~aku + saya

uhh... suda lama tak hapdate blog.
smlm ada org bagitau blog dah besawang da. haha
terima kasih sebab anda mengingatkan saya pasal blog ini.
sometimes terlupa yg saya ada blog. =)

dalam tempoh mnggalkan blog tercinta ini.
byk benda yg telah berlaku di sekeliling aku. ada yg happy. ada yg sepi..
kdg2 sampai xda mood nak update
tapi tidak apa. nevermind..

1.3.2011~3.3.2011..
perkhemahan kelas dibawah subject soft skills
mmg sngt best.. aku enjoy sngt.
nie la camping yg paling best penah aku join.walaupun sume org tahu ak sngt meluat dgn camp.
sbb my group kat sana mendapat hadiah jugak ketika mgadakan persembahan disana
walaupun bukan tempat pertama. sangat2 puas hati . =)

5.3.2011
minggu tautan mesra bersama ketua jabatan.
program nie kelas saya terlibat untuk melancarkan aktiviti.
kitorang kena handle bahagian hadiah. aku sebagai rep kelas yg berdedikasi..
diamanahkan meng arrange kan hadiah2 tersebut mengikut aktiviti.
gua pgg duit org rm1520 beb. kalo hilang mmg besst..jenuh korek lubang ulaq nak ganti balik.
tp alhamdulillah semua berjalan lancar. semua puas hati dgn hamper2 yg saya manage kan.
mostly hadiah2 tu grand okay. haha
terima kasih juga kepada ahli kelas kerana memberi kerjasama..
tanpa kereta2 anda. xtahu lah macam mana saya nak bawak hadiah2 itu
cheeewaahh!!~~

mari rakan2. kita tengok sedikit sebanyak gambar aktiviti2 tersebut.
 di edit penuh oleh asyraf

kita mulakan dengan program camping dulu nohh..
okeyy..ini sebagai cover album camp. kenalah gempak skit enn. haha

nie pulakk boys and girls kelas saya. sngt byk masalah ini kelas.haha

  orite cukup sampai sini. nak tengok selebihnya sila tekan link ini
kalo xbleh tgk. silalah add beliau.

sekarang kita pergi ke part tautan mesra pulak ye guys.
eh 'puan ct'~ xde org nak maen ngan u ke??haha. *kalo dia tgk nie mampos kena pecat

yehh abess! 
kalo nak tgk lg bolelah tekan link yg sama seperti diatas

my point is...just wanna update my blog yg lama mnyepi.
walaupun xde pape motif sngt enty nie.
tp nak kongsi jgk dgn readers. 
cheersss! =))

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap