kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

hari jumaat


nampak im chat kat bawah tu ?
nampak kan ?
sebelom nie aku on9 tade sekor manusia pon nak tego..
tapi hari ini, jumaat . tgk apa jadi..
nie lah kawan2 yg xpenah ingt kat aku tiba2 im.
nak tahu kenapa ?
jawapannya nak suh aku pegi semayang jumaat .
mentanglah rupa tiada ciri org beriman. 
kuang asam jawa betol..haishhh
tapi keserian tetap ada okay. haha
hangin betol beta . 
tapi tape, xkesah . aku pegi ! tu kan kewajipan bagi setiap umat islam
jrg aku terlepas smyg jumaat tau even ada jgk kdg2. ;DD

okay . tajuk khutbah yang pak imam ceramah tgh hari ini..
berkaitan dgn isu semasa lah kan. isu musibah yang berlaku sekeliling dunia
semestinyalah tsunami kat jepun then tak terlepas jugak isu yang berlaku kt Malaysia.
iaitu isu adenovirus *ntah betul ke x aku eja neh
fokus betol aku dengar khutbah arini (x tido) . tenang jiwa ketika berada kat dalam masjid tu.

kepada rakan2 yg suh aku pegi sembahyang tu. jgn risau..aku pergi
korang pulak yg tegur aku, ntah lah pegi ke tidak ? ngahahaha.
bye2. ;DD

2 ulasan:

Cik Yana said...

Baik tol kawan-kawan bagi alert suruh gi semayang Jumaat. Hahaha~

zharif fikri said...

biasalah~kawan2 saya misali belaka. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap