kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

saya ada handphone baru ;)

pssssst~~~ rakan2..
sini sikit . meh rapat2..nak bagitahu nie . saya ada hp baru . ngahahahaa
untuk pengetahuan rakan2 semua. saya xpenah pakai hp canggih2.
yg ada kemere kat depan tu . then ada waifai n xde butang...waahh ;)
so biler dh dapat. nak blagak lah sikit kan. apa salahnya. . 
jgn wujudkan rasa cemburu tau , especially to mirad  . sbb mr. Satio dye dah R.I.P . jgn sedeh2 aww. 
nanti suh ayah belikan yg baru . ;)

saya mampu pakai X6 16GB je. tapi kire oke la tu kan. 
pengalaman pertama pakai hp canggih2. ;)
nak tahu mcm mana saya boleh dpt hp nie ??
panjang citer die weyh .
bye2.. 

5 ulasan:

CiK GorGeouS ! said...

i can imagine muke penoh kejahatan ! huh !

zharif fikri said...

miahaha. mana da. tgh wat muka penuh keimanan laa.

cik tiera™ said...

haha...thniah n jeles jugak..tira p first time pkai fon de kmera kt blkng..slame nie tade kmera..huhu

zharif fikri said...

owh. okay. untungla da phone camera.. ;)

ZuLAiKhA kAmArUdIN said...

waaaa....jelez nya....meh nk pnjm tok 5mnt....nanak gak....btw jga lek lok memory crd too..jgn bg pth lak..hek3...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap