kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

selesai

Lega rasanya bila dah abes jawab last paper harini . 2 hari lepas otak sangat semak jawab OS iaitu Operating System . koyak jiwa aku bila ada soalan yg termiss . tapi semua tu dapat cover balik jawab paper c++ td . Syukur alhamdulillah , rasa heaven gila . Sebelum kitorang berangkat pulang kerumah untuk menghabiskan cuti semester , aku dikirimkan 40 keping slip bank oleh PA tersayang untuk diserahkan kepada ahli2 kelas aku yg dicintai. Kenapa aku kena buat semua tu  ? Biasa la REP kelas kan *hehh ! . Dalam aku dok passing2 kat budak2 neh . buleh pulak ada yg tak dapat . pelik betol aku . macam mana benda tu boleh jadi . walhal dah suruh semua kumpul ramai2 dah . adooii . lepas tu dalam pukul 5 petang tadi orang yg berkenaan call , bagitahu dia nak slip bank tuh . haaa...reti pulak nak amek . mase aku ajak jumpa tadi sebok sangat nak cilokk . okay xpe lah , aku pon pegi jumpa dia . sbb cakap pukul 7 nak jumpa kan... bila aku dah terpacak pukul 7 kat situ .(depan pagar kampus) aku tak nampak pulak bayang orang berkenaan . so aku pon tunggulah lagi . kemudian 7.40 aku call . "ada kat mana ?" . dia pon jawab "boleh tggu kejap lg x ?" . KEPALA BAPAK DIA!!  janji macam paria mabuk tody . 40 minit aku tggu macam orang gilaa kat luar . boleh pulak suh aku tggu kejap lagi . so dengan hati yg gentleman ditambah pulak dgn darah yg terus naik . aku pon terus masok kat kediaman dia then call . *sorry pakguard, agak kurang ajar masa drive td . kali ni reti pulak nak cepat . dah chuakk la tu . HAHA . bila tgk muka dia lama2 , macam nak bagi penyepak kaki size 6 1/2 kat dahi dia . haihh *besar gila kaki ;) . so bila dah dia dapat . aku anggap semua keja aku selesai untuk hari ini . Eh silap , ada lagi..lepas nie kena pulak hantar housemate pegi terminal . biasala tu kan . sekali sekala menolong rakan2 yg dalam kesusahan . *kali ni masok kali yg ke 40 . Next two days from now on . turn aku pulak balik bercuti . 


meh tgk muka student 4 flat dulu .
ngahahaha . 50 kali tgk pic ni = 50 kali gelak tgk muka sendiri . 
skema tahap dewa~
 BYEBYE !

9 ulasan:

Syazween Farisya Hasan said...

wah..untunglah dah abes paper kan..:)
u bagi jerk penyepak saiz 9 inchi kat die..hahaha
:P

miezah said...

memg terBAEK punyer gambaq hang.. like3~

CiK GorGeouS ! said...

1 word : skema !

zharif fikri said...

ween : haha . besar sngt kot 9 inci . haha

miezah: gila kencang perli .

zharif fikri said...

mira : skema ? or nak cakap macho ?

CiK GorGeouS ! said...

tarik baLik skema...nerd !! amek~

zharif fikri said...

oihhh . apekejadahnye nerd camtu ? hot kot . ngagaga

CiK GorGeouS ! said...

baikLah..hensem giLa sampai tak terkeLuar sepatah perkataan pon nak tuLis tahap hot dan machonyee...petaLa ke 10 Lah~

emiko sachiko said...

skima giler muke..! hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap