kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

terima kasih~~

Bismillahirahmanirrahim~~~

ehem . alhamdulillah saya dah cukup 20 tahun . pada 14 mei 2011
dalam hidup yg penuh dgn panca roba ni , 
xsangka pulak dah hidup selama dua dekad . syukur alhamdullillah sangat2 . amin~~
terima kasih jugak kepada facebooker2 yg dikenali diluar sana . sbb wishh kan .
kalo xda fesbuk sorry lah nak dapat perkataan2 HB bagai tuh..haha
beberapa hari sebelum mencapai tarikh tersebut . begitu banyak lah perkara2 yg sempat aku buat .
siapa sangka dari kedah nak ke johor bersendirian melawat kengkawan kat sana .
 wahh hebat x ? *muka bangga nie .. haha 

Dah la pegi sana xda planning langsung . maen redah je .
janji aku dapat jumpa budak2 kat sana yg sekian lama menuggu ak tuh . *wah bajet ada
bila dah sampai2 . suma buat2 terkejut lah kononnye . adoii sweet giler !
macam nak patahkan je leher sorang2 ...
tyme sampai dalam 7 . 30 pagi , sume tgh tido pacak kepala la lg . 
skali tegur . sume bangun macam robot . kelakar sungguh ..

Apa pon best gilaa dapat pergi sana . walaupun sangat sekejap 
2 hari saje , tp puas aty ar . bleh spend dgn rakan2 yg telah lama x bersua bagai tu .
Dan sorry kepada yg x sempat nak jumpa tuh . n 1 keping gamba pon x sempat nak snap .
sbb jadual agak pack la bila dah sampai sana  , sedih giler *tudia bajet budak bisnes pulak .

Nak tau apa yg paling best setelah sampai sana ?
dapat makan mcD free . org yg  x disangka2 belanja weh . nak tau siapa .
mesti korang sume penah dgr nama CG kan ? stand for Cik Gojes tuh . blogger yg tgh up skrg nie ..
bleh klik nama dia kalo nak tahu .
saya jugak adapat hadiah hari jadi dari dia beb ! perhh . terharu sangat2 ouhh .
x sia2 merantau ....ngahaha . grand giler .
nak tgk apa hadiah tuh . jum3...

haa ini diaaa !!

                             
alain delon mari .
kat sini ada tali pinggang , wallet dan pen .
amek kau . xpenah2 ak dapat brg branded ceni . nak beli mmg xmampu
giler la kan..haihh

 nampak tak kad ucapan tu ? hand made seyhh . cantik sangt !
xtau la brape lame tuan punye badan tu nak siap kan . xbyk pulak dia tulis . haha


terima kasih byk2 lagi sekali kepada cik Nur Amira bt Adnan . *sebat
hadiah tersebut sangat gojes mcm anda . ;)





2 ulasan:

CiK GorGeouS ! said...

sape NUR Amira Adnan tuh ??? furrr~~

zharif fikri said...

hah ? kenapa ? nampak sngt salah sebat nie . haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap