kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

alahai bestnya hidup xda elektrik

start pukul 8 malam sampai lah pukul 12 stgh .
gelap gelita umah beta . derita sungguh..
entah mcm mana lah org dulu2 hidup xda api kan .
mmg sy sangat salute lah kat dorg..

mmg bosan yg teramat lah bila xd eletrik neh
nak buat apa pon x boleh beb .
nak minom ayaq pon x kesampaian..
tu lah kelemahan bila pkai RO di rumah..

yehaaa . abeh xda keja lah tu kan..
gamba lilin pon jadik

hanya bertemankan hp murahan neh .
bkn sebarang hp okeh..amat berjasa dgn beta...

 gmba last . menunjukkan muka yg tersangat bosan.
betol lah ckp org tua2 , dorg cakap bila bosan yg teramat sngt ,
 mulalah berhalusinasi benda yg pelik2..

dalam kegelisahan hidup dalam kegelapan td
ada pulak makhluk yg suka mengacau beta .
nak tahu apa....?
nyamukk . cilakak sungguh nyamuk ini ! chaitt...

otak pon berfikir . selain darah manusia apa lg yg nyamuk ni makan ha ?
kucing kat luar umah tu byk . p lah hisap darah sana..
okay . tu lah soklan bodoh yg aku tertanya2 masa xd letrik tadik.

4 ulasan:

CiK GorGeouS ! said...

baru takde Letrik, dah meroyan...anak miLLenium sungguh..hahah~

zharif fikri said...

eh . i org kg okeh.. dah byasa suma2 ni.. haha

CiK GorGeouS ! said...

OMG ! Look who's taLking...bebeL, konon dah biase..tak boLeh bLah sungguh =)

zharif fikri said...

haha . senyum ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap