kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

aku ada mira . korang ada ?

sejak dua menjak ada mira ni . hidup bertambah bahagia .
celik mata ja , then kuar umah . mira dah tertunggu kat luar . 
padahal dia x de lah cun mana pon . 
tp berpuas hati sudah la dngan apa yang ada . kan3..?
sbb mira nie lah tetiap hari bertengkar dgn family .
nak bg si mira nie boleh bergaul dgn org
mira oh mira . obses gila ngn u... dah beribu abes sara idop u
smpai nak settle yuran and bil rumah sewa pon tercungap2..
tp sebelom tu marilah kita tgk rupa mira sbelum diubah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
pucat je sayang aku neh..

jom tgk mira
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tara !!

nak tahu kenapa dia mira ?
sbb... tgk lah ada nama dia kat tgh2 tu.

sejak ada 4 bijik lampu nie . balik kg senang hati selalu



tudia . model kereta untuk posting kali ini ;)

byebye..

6 ulasan:

Syazween Farisya Hasan said...

nak mira 1 gak ! ! hahaha

lily tam said...

perh...bla msa unk bwt skyncil ney????hampir2 x kenal....

zharif fikri said...

aween :uit x boleh . mira tu untuk i sorg je . haha

paktam :ak wat masa cuti sem aritu..byk lg yg tggai tu..

CiK GorGeouS ! said...

HAHAHAHAH~ nie Lah rupeenyee kereta yang dok sebok berketuk ketuk tuh... =p

zharif fikri said...

yeahh . inilah dia yg satu tu . syg owhh..

CiK GorGeouS ! said...

hah...sayang Lah seLaLu ye...bawak ke tido !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap