kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

takda sebab

k hari ni gua bangun lambat gilaa
kelas start pukul 8 tapi bangun 8 lebih sikit-sikit, normal lah tu kan
maybe sebab gua tido lambat sngt kot . tak tahu lah buat apa bleh tido lambat
yg pastinya gua tgh tggu someone mcm org takda hala tuju . *mood serius . but nevermind...
think positive okay zharif...

ingat kan gua dah yg paling lmbat ...
rupanya ada lg yg mengekor ta bangun weyhh. mcm cilaka sekor2 .
dah la bngun lambat, patu tgh rushimg2 na siap g kelas.
ada pulak benda terrkantoi buat gua lg lambat .
nak tahu kenapa ?

sebab kereta gua tersangkut . takleh nak keluar dr parking
sebab apa tersangkut , sebab ada lg 2 biji kereta lg tgh bersantai blakang kereta gua
yg jd masalahnya kereta kat blakang tu kuncinya hilang . awesome !
muka masing2 dah mcm lahanat . pakat tgk hang aku.. 
bukan nak pegi cari kunci . lawan gelak lg ada aaa.

tengah mencari dlm 10 minit last2 jumpa,
tahu dekat mana ? dalam poket seluar org yg tgh mencari *k rekaan semata2
bodoh betol . lepas dah jumpa . then ada lg halangan
kereta yg paling hujung takde org nak tolong alih . sume pakat tolak offer .
memang makan makian gua lah kann..

after dah bleh gerak ke kelas.
gua masok kelas 8.45..  *naseb baik kelas start pukul 9 . puihhh!
memang kena perli kaw2 lah kan dengan lect tersyg kitorang..
lagi2 gua . kuli batak kelas... mmg kena telan je lah semuanya okay.

moral of the story . jangan tido lambat kalu takde sebab ..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap