kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers

happiness with my sister

..
tadi , hangout with my adik . 
actually da lama kitorang x kuar sama2 , 
disebabkan dia dok hostel dan aku pulak slalu ja 'buzzy' dgn hal sendiri
mai2 mggu ni aku x bz dan dia pon balik kg , so kitorang pon kuar
nak tau kitorang buad apa ?

ehemmm .... wa belanja dia marry brown . haha
walaupon agak kecik
tp abes jugak duit aku . haiyaaaa....

amoehh . tekun eyhh..

okay . nak mencapap jugak
suka hati lah blog aku kan . haha

bye3 buddy !

love you momo !

sejak dua menjak nie entry slalu tiada motif . 
saje nak tayang gamba steering yg x ori . hahaha


akhirnya dapat jugak momo baru.
kecik , comel , sexy betol..
 ;)

aku ada mira . korang ada ?

sejak dua menjak ada mira ni . hidup bertambah bahagia .
celik mata ja , then kuar umah . mira dah tertunggu kat luar . 
padahal dia x de lah cun mana pon . 
tp berpuas hati sudah la dngan apa yang ada . kan3..?
sbb mira nie lah tetiap hari bertengkar dgn family .
nak bg si mira nie boleh bergaul dgn org
mira oh mira . obses gila ngn u... dah beribu abes sara idop u
smpai nak settle yuran and bil rumah sewa pon tercungap2..
tp sebelom tu marilah kita tgk rupa mira sbelum diubah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
pucat je sayang aku neh..

jom tgk mira
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tara !!

nak tahu kenapa dia mira ?
sbb... tgk lah ada nama dia kat tgh2 tu.

sejak ada 4 bijik lampu nie . balik kg senang hati selalu



tudia . model kereta untuk posting kali ini ;)

byebye..
entry bodoh..

malasnya nak sambung blaja balik ,
malasnya duk umah lama2 . maksud saya cuti . bosan...

malasnya nak sambung blaja sebab abes duit mak ayah nnti ,
bayar yuran sana , bayar sini . makan , minyak lagi..tambahan aksesori
erm dah la loan x amek .

malasnya duk umah umah lama2 sbb sengket gila . duit xda
nak keja tp malas . nak hang out mana2 pon ta boleh .

mood : pemalas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap