kalau entry lain tak boleh tgk pada linkwithin tu . sila tukar link ke http://zharifsalleh.blogspot.com/ . masalah tenikal disitu ;)

Followers


i have to attend endterm test earlier next week .
pray for me yeahh rakan2 !
terima kasih kepada sesiapa yang mendoakan kehancuran kebahagiaan aku ;)


hypnotised


I feel like I've been here once before
You threw my bags out through the
Door and in the Road
I came home to find them on the floor
And as the rain began to pour
I got cold

And I tried to compromise
But you keep telling me all these lies
Now I don't get to say my
Last goodbyes

Goodbye to you've been wastin
All my time
You're no longer mine
And now you've left me
I can't seem to get you off my mind
That's when I realised you had me hynotized

Why am I now living on my own
She keeps inviting people home all the time
Why am I still paying for her phone
When all the luxuries she owns should be mine

Now I start to wonder why
You shrug me off when I say hi
You treat me so bad
Despite how hard I try

Girl you can't hold me back no more
You're not even worth me writing lyrics for
We had something good together
Do you think you were being clever
To throw me out in awful weather
How do I forget you now

I can't get you off my mind
That's when I realised you had me hypnotised


semangat naik kejap dengar lagu neh :D
artikel dah agak lama . tp peduli apa an sbb gua dah terkena tempias sikit2..



BILA LELAKI BETUL2 SERIUS DALAM PERCINTAAN…

Kecantikan kamu diketepikan…keikhlasan kamu diutamakan... Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya. si dia akan sentiasa menghantar sms..wlpan diblas..ini tnda si dia sentiasa memikirkan kamu…

Si dia sanggup menitiskan air mata demi kekasihnya.. Bukan semua lelaki anggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan.

Tidakkah kamu terharu melihat seorang lelaki yang sanggup menitiskan air mata demi kamu. Itu membuktikan cintanya begitu kuat buatmu. 
*k part ni yg aku rasa paling tak leh belah sekali . malu okay..

Sentiasa menghiburkan hati kamu dikala gundah...

Sentiasa bersungguh melakukan sesuatu untuk kamu.. .Jangan kamu anggap teman lelakimu seorang yang kuat membebel Sekiranya setiap masa dia cuba memberi kamu nasihat. 

Ingat, nasihat bermaksud mengingati. Jika sudah sayang, macam-macam akan kamu fikirkan termasuklah bimbang akan kehilanganya. Begitu juga jika teman lelakimu menyatakan dia selalu memikir dan risaukan kesudahan hubungan kamu.

Ini bermakna dia selalu fikirkan mengenai hubungan kamu dan bagaimana untuk menyelamatkannya dari berakhir begitu sahaja 

Ada juga lelaki yang cepat berasa sensitif dan mudah marah sekiranya apa yang diperkatakannya tidak diambil perhatian, lebihlebih lagi dari orang yang dia sayangi. Baginya kamu bersikap acuh tidak acuh.

Hal ini boleh menimbulkan perasaan cemburu meluap-luap, tambahan pula sekiranya kamu boleh menjadi pendengar setia apabila berdampingan dengan orang lain.

Pasti dia merasakan dirinya tidak berguna pada kamu.. Lucu tapi hakikatnya begitulah apabila teman lelakimu berperangai tidak ubah seperti anak-anak kecil semata-mata untuk mendapat perhatian daripadamu. 

Si dia mahu bermanja dan inginkan kekasih hatinya melayannya lebih daripada orang lain yang pernah kamu sayang. Kalau dia merajuk hati, sesekali cubalah untuk memujuknya. 

Kamu hadapi masalah dan orang pertama yang datang membantumu adalah teman lelakimu. Tandanya dia tidak mahu melihat kamu susah dan rasa bertanggungjawab untuk membantu. 

sekiranya teman lelakimu sentiasa bertanyakan soalan yang sama, “you masih sayang i?”, jangan anggap itu satu persoalan yang membosankan. Itu tandanya si dia tidak mahu kasih sayang kamu kepadanya menjadi luntur. 

Sebab itulah, kalimah tersebut sentiasa diulang-ulang agar kamu tahu betapa si dia sentiasa mahu kamu ingat diri kamu sudah dimiliki olehnya.. Tidak suka kamu memakai seksi...kerna tidak suka kamu diperhatikan lelaki lain wlpn berlengan pendek... 

Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga. 

Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya. 

Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.

Dia tidak suka kamu keluar malam…tanda ingin menjaga pandangan org terhadap kamu... Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.

Dia tidak suka ada lelaki lain mendekati kekasihnya. HARGAILAH Lelaki dan terimalah mereka seadanya…. Berilah diri kamu peluang untuk kembali mencintai seseorang yang bergelar LELAKI.



yeahh . i dont think all of arcticle above terkena dekat gua . tapi cukup untuk buat gua terasa ;)

takda sebab

k hari ni gua bangun lambat gilaa
kelas start pukul 8 tapi bangun 8 lebih sikit-sikit, normal lah tu kan
maybe sebab gua tido lambat sngt kot . tak tahu lah buat apa bleh tido lambat
yg pastinya gua tgh tggu someone mcm org takda hala tuju . *mood serius . but nevermind...
think positive okay zharif...

ingat kan gua dah yg paling lmbat ...
rupanya ada lg yg mengekor ta bangun weyhh. mcm cilaka sekor2 .
dah la bngun lambat, patu tgh rushimg2 na siap g kelas.
ada pulak benda terrkantoi buat gua lg lambat .
nak tahu kenapa ?

sebab kereta gua tersangkut . takleh nak keluar dr parking
sebab apa tersangkut , sebab ada lg 2 biji kereta lg tgh bersantai blakang kereta gua
yg jd masalahnya kereta kat blakang tu kuncinya hilang . awesome !
muka masing2 dah mcm lahanat . pakat tgk hang aku.. 
bukan nak pegi cari kunci . lawan gelak lg ada aaa.

tengah mencari dlm 10 minit last2 jumpa,
tahu dekat mana ? dalam poket seluar org yg tgh mencari *k rekaan semata2
bodoh betol . lepas dah jumpa . then ada lg halangan
kereta yg paling hujung takde org nak tolong alih . sume pakat tolak offer .
memang makan makian gua lah kann..

after dah bleh gerak ke kelas.
gua masok kelas 8.45..  *naseb baik kelas start pukul 9 . puihhh!
memang kena perli kaw2 lah kan dengan lect tersyg kitorang..
lagi2 gua . kuli batak kelas... mmg kena telan je lah semuanya okay.

moral of the story . jangan tido lambat kalu takde sebab ..
the sweet sacrify , throw away all your tears
and build up the new emotion

the day i've been together with my lovely friends

23.10.2011 ~~ 30.10.2011

























i swear that im really2 miss this moment ! ;) 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda telah ditangkap

Anda telah ditangkap